X Android Customer App

Get your app

GET
X iOS Customer App

Get your app

GET

Support

Ofte stilte spørsmål

Hva er Justfood.no?

 Vi lar deg bestille mat online fra en stor variasjon av restauranter. Vi vet at selv den minste ting, kan være utrolig plagsom når man er skikkelig sulten, derfor jobber vi hardt for at matbestilling skal bli så enkelt som overhodet mulig – både for deg som kunde og de som jobber i restaurantene. Et enkelt søk på Justfood.no gir deg en liste av restauranter som står klar til å lage rykende fersk mat til deg. Klikk på den restauranten du vil bestille hos, velg det du vil spise og vips - så er kokken i gang med å lage mat til deg! Enkelt, ikke sant?


Hvordan bestiller jeg?

 Skriv inn adressen din og klikk på søkeknappen. Restauranter blir listet opp sortert etter kjøreavstand med bil fra din adresse til restaurantenes adresser. Klikk deg inn på restauranten du ønsker å bestille hos, velg rettene og tilbehøret du ønsker. Trykk så på bestillknappen. Velg betalingsalternativ, enten om du ønsker å betale til restauranten når du henter eller får levert, eller om du ønsker gjøre unna betalingen direkte. Det hele er unnagjort på sekunder. Når du har valgt betalingsalternativ, blir ordren umiddelbart sendt til restauranten og kokken er straks i gang med matlagingen!


Hva skjer etter jeg har lagt inn min bestilling?

 Om du har lagt inn bestilling, kan du lene deg tilbake. Ca. 0 sekund etter du fullførte bestillingen, ble den sendt til restauranten. Kokkene tar nå over, og gjør det de kan best! Vi sender deg e-post-bekreftelse og Sms om du har bedt om det under bestilling.


Jeg har enda ikke fått e-post-bekreftelse, hva gjør jeg?

 Sjekk spam-mappen, eller søppelpost. Om den ikke er der heller, kontakt oss. Husk at man ikke har fullført bestillingen før man har klikket og fullført ønsket betalingsalternativ. Om du har valgt å betale med kort, må du ha fullført betalingen. Har du valg at du skal betale til restauranten ved henting eller levering, har du fullført bestillingen.


Hva gjør jeg om jeg har bestilt feil, eller vil avbryte bestillingen min?

 Da ringer du direkte til restauranten, telefonnummer finner du på Bestillings kvittering. Vennligst gjør dette så fort som mulig, restaurantene er ofte raskt i gang med matlagingen. Om du ikke har mulighet til å ringe restauranten, kontakt oss.


Hva gjør jeg om jeg ønsker å sjekke status på min bestilling?

  Bestillingssporing

For  kunder Gjennom systemet vårt kan kunden spore driverplassering øyeblikkelig etter deres bestillinger.


Restauranten sier de ikke har mottatt min ordre, men jeg har fått e-post-bekreftelse. Hva gjør jeg?

 Om du har fått e-post-bekreftelse og de mener de ikke har mottatt ordren, kontakt oss så fort som mulig, så løser vi alt for deg.

 Det er feil eller mangler med maten jeg har fått, hva gjør jeg? 

Da ringer du direkte til restauranten, telefonnummer finner du på bestillings kvittering . Vennligst gjør dette så fort som mulig, slik at restauranten har din bestilling friskt i minne og kan ordne opp med en gang. Om du ikke ønsker eller har mulighet til å ringe restauranten, kontakt oss.


Hva koster det å bruke Justfood.no?

 Det er helt gratis for deg å bruke justfoodf.no. Du betaler kun for det du kjøper av restauranten, akkurat som om du hadde ringt eller bestilt i restauranten.


Kan jeg gi beskjed til restauranten at jeg ikke ønsker alle ingrediensene på maten min?

 Ja, restaurantene har fortalt oss hva som kan tas bort, legges til og hvilke valg man kan gjøre ved hver eneste rett de tilbyr. Når du trykker på en rett i menyen, kommer det opp et valg som heter «Ta bort ingredienser». Klikk på denne, og alle ingredienser som kan tas bort kommer opp. Huk av de ingrediensene du ikke ønsker.


Lurer du på noe mer, kan du alltids kontakte oss.